Hotel má skvělé umístění vedle termalů, se kterými je propojený chodbou, je obklopený parkem.
Na recepci i ve stravování umí personál základní slovíčka česky, takže se domluví i člověk, co neumí žádný cizí jazyk.
Restaurace a stravování parádní, velký výběr jídla, které je velmi promptně doplňováno, jídlo velmi dobré. Jídelna veliká, nebyl problém si kdykoliv sednout. Personál rychlý, použité nádobí odklizeli prakticky po odložení příborů.
S angličtinou mimo recepci trošku problém, ale vždycky se nějak domluvíte.
Dost nás zklamalo, že na snídani nepodávají inzerované šumivé víno, těšily jsme se na „prázdninovou snídani“.
Lobby vzhledem k velikosti hotelu docela malé, i ve čtvrtek večer byl problém si sednout.
Ve východním křídle ve wellness nefungovala parní sauna, dveře na terasu zamčené, byť bylo nádherně. V západním křídle parní sauna fungovala, ale poněkud vlažně. Finské sauny naopak super.
Nedá se říci, úplně nelíbilo, ale připadá mi trochu divné, že pobyt v hotelu je 3 dny / 2 noci, tj. dejme tomu pátek odpoledne od 14 hodin do neděle do 10 hodin a vstup do termálů je k tomu na dva celé kalendářní dny t.j. třeba sobota a neděle do večera. Je to nesoulad, bylo by skvělé, kdyby to šlo na 1. den odpoledne, 2. den celý a 3. den dopoledne.
- v celém hotelu je zákaz kouření, přesto náš soused neustále kouřil na balkoně a cigaretový kouř jsme měli v našem pokoji
– součástí voucheru měl být wilcome drink, na recepci však byla paní recepční jiného názoru a i když je wilcome drink na voucheru uveden, nebyl nám ani na náš dotaz poskytnut
Vyjádření podniku
Před 2 měsíci
Dobrý den, paní Jarmilo, srdečně Vás zdravíme a děkujeme za Váš komentář. Jsme rádi, že se do hotelu pravidelně vracíte a o to víc nás mrzí, že jste neobdrželi welcome drink. Pro tyto účely a neodorzumění na hotelu máme zavedenou víkendovou SOS linku, na kterou jste mohla zavolat a my bychom jistě tuto maličkost uměli obratem zařídit. Pevně věříme, že příště již bude vše v pořádku. S přáním příjemnho dne, Silvie - CK Zanzo